ایئرٹیل کا بڑا اعلان _ 5 کروڑ 50 لاکھ صارفین کو مفت ریچارج

حیدرآباد_ ائیرٹیل نے اپنے صارفین کے لئے بمپر آفر  کا اعلان کیا ہے جس کے تحت 5.5 کروڑ صارفین کے پلان کو  مفت ریچارج کیا جائے گا۔کورونا کی دوسری لہر کی وجہ سے ، بہت سے موبائل استعمال کرنے والے اپنے پلان کو دوبارہ چارج کرنے سے قاصر ہیں۔ جس کے پیش نظر بھارتیہ ایئرٹیل نے اپنے صارفین کے لئے ایک بمپر پیش کش کا اعلان کیا ہے۔ ایئرٹیل نے اتوار کے روز اس وبا کے دوران کم آمدنی والے صارفین کو اپنے نیٹ ورک کے رابطے کو برقرار رکھنے کے لئے 49 روپے کے پلان کو مفت ریچارج کرنے کا اعلان کیا ہے۔

ایئرٹیل نے کہا کہ کوویڈ ۔19 کا اثر سے  کم آمدنی والے صارفین کو 270 کروڑ مالیت کے فوائد حاصل ہوں گے۔ اس کے علاوہ ، 79 روپے کے ریچارج کوپن کو خریدنے والوں کو اب دوگنا فوائد ملیں گے۔ کمپنی نے یہ انکشاف بھی کیا کہ آنے والے ہفتے میں ایئر ٹیل پری پیڈ صارفین کو دو فوائد دستیاب ہوں گے۔

نئی اسکیم سے کل 5.5 کروڑ صارفین ، جن میں زیادہ تر دیہی علاقوں کے صارفین ہیں ، فائدہ اٹھائیں گے۔ ایرٹیل نے تھینکس ایپ کے ذریعے کوویڈ ۔19 سپورٹ پروگرام بھی تیار کیا ہے۔

کمپنی نے کہا کہ ہم 5 کروڑ 50 لاکھ  ’کم آمدنی‘ والے صارفین کو 49 روپے کا ریچارج پیک مفت دے رہے ہیں۔اس پلان میں 38 روپے کا ٹاک ٹائم اور 100 ایم بی ڈیٹا کی سہولت 28 دن کی رہے گی۔
کمپنی نے ایک بیان میں کہا ہے کہ اس اسکیم سے خاص طور پر دیہی علاقوں میں صارفین کو مربوط رکھنے میں مدد ملے گی جو ضرورت پڑنے پر اہم معلومات حاصل کر سکیں گے ۔