بزنس

  ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ نے 50 شاندار سال مکمل ہونے پر وژن 2025 کی نقاب کشائی کی  

 

ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ نے 50 شاندار سال مکمل ہونے پر وژن 2025 کی نقاب کشائی کی

 

• 120 کروڑ روپے سے زیادہ کی سرمایہ کاری کے لیے ایک توسیع اور نئے آغاز کا اعلان

 

• مالی سال 2021-22 کا سالانہ نتیجہ ٹیکس کے بعد خالص منافع میں 67 فیصد اضافہ

 

• اس سال خواتین کے لنجری رینج کا آغازہوگا

 

• اداکارہ یامی گوتم مسی کے کردار کے لیے سائن

 

• ٹائر 2 اور ٹائر 3 شہروں میں 125 خصوصی برانڈ آؤٹ لیٹس کھولنےکا منصوبہ

 

• 50 ویں سال کی یاد میں ایک خصوصی لوگو کی نقاب کشائی کی۔

 

حیدرآباد، 24 مئی،( پریسریلیز) : ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈجوکہ ہندوستان کے سرکردہ ہوزری برانڈز میں سے ایک ہے ، کمپنی نے آج اپنے ویژن 2025 کااعلان کیا اور اپنے 50 ویں سال کے موقع پر ایک خصوصی لوگو کی نقاب کشائی کی۔ اس خصوصی لوگو کی نقاب کشائی مسٹر دین دیال گپتا، بانی اور چیئرمین ایمریٹس، ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ، مسٹر ونود کمار گپتا، منیجنگ ڈائریکٹر، ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ کی موجودگی میں کی گئی۔ ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ جس نے 1972 میں بھوانی ٹیکسٹائل کے طور پر اپنا سفر شروع کیا، اب ہندوستان میں برانڈڈ ہوزری کے حصے کا 15فیصد مارکیٹ شیئر رکھتا ہے۔ اپنے وژن 2025 کے ایک حصے کے طور پر ڈالر نے توسیع اور نئی لانچس کے لیے 120 کروڑ روپے مختص کیے ہیں۔ ڈالر ڈنڈوگل میں ایک اور اسپننگ مل کا اضافہ کرے گا اور مغربی بنگال کے جگدیش پور میں ایک نئی عالمی معیار کے گودام کی سہولت کے ساتھ ہوزری پارک کا آغاز کرے گا جو لاجسٹکس کو آسان بنانے، پیمانے کی معیشت کو بڑھانے، عملے اور آؤٹ پٹ کی معقولیت اور سہولت فراہم کرنے کے لیے مرکزی ڈسپیچ سنٹر کے طور پر کام کرے گا۔ تیز ترسیل کےلئے کمپنی کے گرین مشن اقدام کے ایک حصے کے طور پر موجودہ 4 میگاواٹ سولر پاور پلانٹ میں مزید 2 میگاواٹ یونٹ بڑھا کر اسے 6 میگاواٹ تک لے جائے گا۔ تروپور میں ایک زمین بھی خریدی گئی ہے جہاں نٹنگ یونٹ کو بڑھایا جائے گا۔ کمپنی 2025 تک 125 خصوصی برانڈ آؤٹ لیٹس کھولے گی، زیادہ تر ٹائر 2 اور ٹائر 3 شہروں میں مراکز قائم ہوں گے ۔ ڈالر نے آج اپنی 50 سالہ خصوصی اشتہاری مہم کی بھی نقاب کشائی کی جس میں برانڈ ایمبیسیڈر مسٹر اکشے کمار شامل ہیں، جن کے ساتھ اس کا ایک دہائی پرانا تعلق ہے۔ ڈالر نے بالی ووڈ کی معروف اداکارہ یامی گوتم کو بھی ڈالر مسی سیگمنٹ کے لیے اپنے برانڈ ایمبیسیڈر کے طور پر سائن کیا ہے۔ ایک نئی اشتہاری مہم جس میں اس کی خاصیت ہے جلد ہی شروع کی جائے گی۔اس سال ڈالر خواتین کے لنجری شعبہ میں بھی بڑے پیمانے پر شامل ہوتے ہوئے دیکھے گا جس میں مختلف قسم کی مصنوعات جیسے ایوری ڈے برا، ٹی شرٹ برا، اسپورٹس برا، بیگنرز برا، اسٹریپ لیس برا، سلیپ برا اور نرسنگ برا شامل ہوں گی۔ ایک واضح وژن کی بنیاد پرمستحکم اور پائیدار ترقی نے ڈالر انڈسٹریز کو ایک عالمی برانڈ ب بنایا ہے۔ گروپ کی بنیاد دو بنیادی اقدار پر مبنی ہے: اپنے اہداف کو حاصل کرنے کے لیے کوالٹی اور ایکسیلنس۔ ان پر توجہ مرکوز کرکے اور اپنے صارفین کو ان کی بڑھتی ہوئی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے بہترین پیشکش کرنے کا عزم، گروپوں کی کامیابی کے بنیادی عوامل رہے ہیں۔

اس موقع پر مسٹر ونودکمار گپتا، منیجنگ ڈائریکٹر ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ نے کہا مجھے خوشی ہے کہ ہم نے پچھلے 50 سالوں میں ان اصولوں پر عمل کیا ہے۔ یہ ملازمین کی کئی سالوں سے محنت رہی ہے، جنہیں میں ہمیشہ اپنے خاندان کا حصہ سمجھتا ہوں، جنہوں نے اس کاروبار کو ہوزری کی صنعت میں شمار کرنے کے لیے ایک بڑے گروپ میں تبدیل کرنے میں ہماری مدد کی۔ ہماری تیسری نسل اب کاروبار میں داخل ہو رہی ہے اور آگے بڑھنے میں میرا ہاتھ تھامے ہوئے ہے، میں وہی چنگاری محسوس کر سکتا ہوں جو میں نے اس کاروبار کو شروع کرتے وقت محسوس کی تھی۔

مسٹر دین دیال گپتا، بانی اور چیئرمین ایمریٹس، ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ نے کہا نوجوان نسل ای کامرس پلیٹ فارمز پر ڈالر کی موجودگی کا احساس دلانے میں کامیاب رہی ہے جس سے کاروبار کو زبردست فروغ ملا ہے۔ہمارا قابل عمل فائدہ ہماری بڑی پیداواری صلاحیت، ایک بڑی پروڈکٹ لائن، اختراع، ہم عصر ہونے اور بہترین قیمت پر عالمی معیار کی پیشکش کی شہرت میں مضمر ہے۔ ہم نے اپنے آپ کو تبدیل کرنا اور نئے سرے سے ایجاد کرنا جاری رکھا ہے اور اپنے برانڈ اور کارپوریٹ پورٹ فولیو کو وقت کے ساتھ ساتھ ہم عصر بنانے کے لیے نئے سرے سے تیار کیا ہے کیونکہ ہمیں یقین ہے کہ ایک عظیم خاندانی کاروبار کی کامیابی دونوں کے کامل امتزاج میں مضمر ہے – تجربہ جدید سوچ سے جڑا ہوا ہے۔ نئے دور کا نقطہ نظر یہ ہم سب کے لیے بہت اچھا سفر رہا ہے اور ہم صرف شوق کے ساتھ پیچھے مڑ کر دیکھ سکتے ہیں۔گاہکوں کی وضاحتوں اور مطالبات کے مطابق نئے ڈیزائن اور معیاری مصنوعات کی پیشکش کر کے ہماری ترقی برقرار ہے۔ یقیناً، برانڈ کی وفاداری نے بھی ہماری ترقی میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ ہماری نئی شروع کی گئی ایتھلیزر رینج میں بڑھتی ہوئی کامیابی ہمارے منصوبوں کی تصدیق کرتی ہے۔ ہمیں ڈالر وومن کے تحت خواتین کی لنجری رینج جلد ہی شروع ہونے والی اسی طرح کی کامیابی کی توقع ہے۔ اب ہدف مالی سال 2024-25 تک 2000 کروڑ کی کمپنی ہونا ہے ۔مسٹر ونود کمار گپتا، منیجنگ ڈائریکٹر، ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ نے کہا۔ ڈالر نے حال ہی میں راجستھان رائلز کے ساتھ بطور پرنسپل اسپانسر منسلک ہوا ہے، قومی سطح پر ایتھلیزر رینج کے برانڈ کی نمائش کو بڑھانے کے ارادے سے اس نے آگے بڑھتے ہوئے اسپورٹس کا بھی ساتھ دیا ہے ۔ ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ مشرق وسطیٰ میں کامیاب ہونے کے علاوہ افریقی ممالک میں اپنی مارکیٹ کو وسعت دینے کے لیے کوشاں ہے۔

ایک ہوزری برانڈ کے طور پر ایک شائستہ آغاز سے لے کر زیر جامہ لباس کے شعبہ میں ایک سرکردہ نام تک، ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ ہندوستان میں سرفہرست ہوزری اور گارمنٹس مینوفیکچرنگ کمپنیوں میں شامل ہے، جو بنیادی لباس سے لے کر بیرونی لباس تک، ملبوسات کی پوری رینج کا احاطہ کرتا ہے۔ اس کی کامیابی کے پیچھے کاروباری تبدیلی، لگن، ہمت اور جوار کے خلاف تیرنے اور فرض کی دعوت سے آگے بڑھنے کے لیے اعتماد کی کہانی چھپی ہے۔ توجہ ہمیشہ گلوبلائزڈ دنیا کی متقاضی ضروریات اور صارفین کی اطمینان پر مرکوز رہی ہے۔ آج اپنی اعلیٰ معیارکی مصنوعات کے ذریعے، ڈالر نے قیمت،معیاراورپیداواریت میں عالمی سطح پر فوقیت حاصل کرنے پر توجہ مرکوز کی ہے۔ ڈالر کی طرف سے متعارف کروائے گئے انداز ہمیشہ تازہ ترین فیشن کے ساتھ ہم آہنگ رہے ہیں۔

اعلیٰ معیار اور پیسے کی مصنوعات کی قدر کے ساتھ یکساں، برانڈ ڈالر پوری دنیا کے لاکھوں صارفین کا اعتماد حاصل کرتا ہے جو عالمی منڈی میں دور رس قدموں کے نشانات چھوڑتا ہے۔ کمپنی کی پورے ہندوستان میں کافی مراکز ہیں اور اس نے گزشتہ کچھ سالوں میں متحدہ عرب امارات، عمان، اردن، بصرہ، قطر، کویت، بحرین، یمن، عراق، نیپال، سوڈان اور نائجیریا جیسے ممالک میں اپنی مارکیٹ قائم کی ہے۔ کمپنی کو کچھ سال پہلے این ایس ای اور بی ایس ای میں بھی درج کیا گیا ہے۔

ڈالر انڈسٹریز لمیٹڈ منظم طبقہ میں کل مارکیٹ شیئر کا 15فیصد رکھتا ہے اور یہ پہلی ہندوستانی زیر جامہ لباس کمپنی ہے جس کے پاس مکمل طور پر مربوط مینوفیکچرنگ یونٹ ہے جو تمام جدید ترین پروسیسنگ ٹیکنالوجی سے لیس ہے اور تیار خام مال تیار کرنے کے لیے سب سے اوپر کی حد تک قوت ہے۔

 

 

متعلقہ خبریں

Back to top button