بزنس

پکوان گیس سلنڈر اب لوہے کے بجائے فائبر سے تیار _ انڈین گیس کمپنی نے پہلی مرتبہ تلنگانہ میں کیا متعارف

حیدرآباد_ 11 جولائی( اردولیکس)  گھر کے کچن میں اب گیس سلنڈر پھٹنے سے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہے جدید ٹیکنالوجی سے مضبوط فائبر سے بنے سلنڈر اب مارکیٹ میں دستیاب ہیں۔  انڈین آئل کارپوریشن فائبر گیس سلنڈر تیار کیا ہے ۔ اس وقت صرف انڈین گیس کمپنی نے اسے مارکیٹ میں جاری کیا ہے۔ فائبر گیس سلنڈر جو تلنگانہ کے کھمم شہر پہنچ چکے ہیں ایک یا دو دن میں صارفین میں تقسیم کر دیے جائیں گے۔

فی الحال پکوان گیس سلنڈر لوہے  سے بنے ہیں۔ اگر انہیں گھر میں ایک جگہ رکھا جائے تو ان پر زنگ لگ جائے گا۔ سلنڈر کے ساتھ ساتھ گھر کے فرش پر زنگ کے دھبے پڑ رہے ہیں۔ وزن بھی زیادہ ہوتا  ہے۔ اس میں 14.2 کلو گیس بھری جاتی ہے۔

نیا تیار کردہ  فائبر گیس سلنڈر وزن میں بہت ہلکا ہوتا  ہے۔ آسانی سے اسے  ایک ہاتھ سے اٹھا یا جا سکتا ہے۔ سلنڈر کی جسامت تین پرتوں سے مضبوط فائبر سے بنی ہوتی  ہیں۔ اس کی تین پرتیں گیس کے اخراج کے انتہائی دباؤ کو مؤثر طریقے سے برداشت کرتی ہیں۔ اگر اندر گیس زیادہ دباؤ میں ہے تو پرتیں نرم ہو جائیں گی۔ اس طرح شکل میں تبدیلی واضح طور پر دیکھی جا سکتی ہے۔ دباؤ کے دھماکے کا بہت کم امکان ہوتا ہے۔

فائبر سلنڈر میں صرف 10 کلو گیس بھری جاتی ہے۔ اس کی قیمت 775 روپے مقرر کی گئی ہے۔ کھمم میں،  14.2 کلو گرام کے  پکوان  سلنڈر کی قیمت 108 روپے  ہے۔ جن کے پاس اس وقت پکوان گیس کا کنکشن ہے، اگر وہ فائبر سلنڈر چاہتے ہیں تو انہیں گیس کمپنی کو 3350 روپے کا نیا ڈپازٹ ادا کرنا ہوگا۔لوہے کے سلنڈر جو اب استعمال میں ہے اسے گیس ڈسٹری بیوٹر کے واپس کرتے ہوئے فائبر گیس سلنڈر حاصل کیا جاسکتا ہے ۔ آپ نے پرانے سلنڈر کی جو قیمت ادا کی ہے وہ واپس کر دی جائے گی۔ اور فائبر گیس سلنڈر کے لئے نیا ڈپازٹ ادا کرنا ہوگا

متعلقہ خبریں

Back to top button