اب واٹس ایپ کے ذریعہ بھی اوبر uber کیاب بک کی جا سکتی _ اوبر ایپ کی ضرورت نہیں

حیدرآباد _ اوبر Uber کیاب بک کرنے کے لیے آپ کو اب Uber ایپ میں جا کر بک کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اوبر کیاب کو مقبول میسجنگ ایپ واٹس ایپ کے ذریعے بھی بک کیا جا سکتا ہے۔ اسی لیے واٹس ایپ نے چیٹ بوٹ کے نام سے ایک نئی سہولت شروع کی ہے۔

یہ فیچر سب سے پہلے ہندوستان میں لکھنؤ میں متعارف کرایا گیا ہے ۔ چیٹ بوٹ فیچر صرف انگریزی میں دستیاب ہے۔ اس کے بعد چیٹ بوٹ کو تمام علاقائی زبانوں میں تیار کیا جائے گا۔ نیز واٹس ایپ جلد ہی لکھنؤ کے بعد دیگر تمام میٹرو شہروں میں بھی یہ سہولت فراہم کرے گا۔

آپ   Uber بزنس اکاؤنٹ نمبر پر WhatsApp پر ٹیکسٹ بھیج کر کیاب بک کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اس کے لیے Uber کمپنی کی طرف سے فراہم کردہ QR کوڈ کو اسکین کرتے ہیں.. Uber WhatsApp Chat براہ راست کھل جائے گا۔ اس میں آپ کو پک اپ لوکیشن اور ڈراپ لوکیشن دینا ہوگی۔ چیٹ بوٹ پھر کرایہ اور کار ڈرائیور کی معلومات فراہم کرتا ہے۔

آپ Uber ایپ ڈاؤن لوڈ کیے بغیر اس آپشن کے ذریعے WhatsApp کا استعمال کرتے ہوئے کیاب بک کر سکتے ہیں۔ اوبر ایپ میں جو  سہولیات ہیں اوبر کمپنی نے انکشاف کیا ہے کہ اس واٹس ایپ چیٹ بوٹ میں بھی تمام سہولیات موجود ہیں۔ ڈرائیور کی تفصیلات، کار کا نمبر، لوکیشن ٹریکنگ سب کچھ  چیٹ بوٹ میں حاصل کیا جا سکتا ہے۔