ٹی وی سیریل کے مشہور اداکار انوپم شیام اب نہیں رہے

حیدرآباد _ ٹیلی ویژن کےمشہور سیریل ‘پرتیگیا’ میں سب سے زیادہ پسند کیا جانے والا کردار ‘ٹھاکر سجن سنگھ’ کا تھا ، جسے انوپم شیام نے ادا کیا تھا۔ انوپم شیام کا اتوار کی رات انتقال ہوگیا۔ اداکار انوپم شیام گزشتہ چار دنوں سے ممبئی کے لائف لائن میڈیکیئر ہاسپٹل میں شریک تھے۔ انوپم شیام گردے کے عارضہ میں مبتلا تھے گردے  کی ناکامی کی وجہ سے انتقال کر گئے ہیں

اہل خانہ نے بتایا کہ انوپم شیام کی میت کو نیو ڈنڈوشی  کالونی کے گھر لے جایا جائے گیا ور ان کی آخری رسومات صبح 11.30 بجے حب مال کے سامنے شمشان گھاٹ میں ادا کی گئی ۔ اداکار ٹیلی ویژن اور فلموں میں اپنے کئی مشہور کرداروں کے لیے جانا جاتا ہے۔

اداکار انوپم شیام نے ‘من کی آواز پرتیگیا’ میں ٹھاکر سجن سنگھ کا کردار ادا کرنے کے بعد کافی مقبولیت حاصل کی۔ اس وقت ، وہ ‘پرتیگیا 2’ میں کام کرتے ہوئے دیکھے گئے تھے۔ انوپم شیام نے کئی اور سیریلز میں کام کیا ، جیسے ‘کیونکی ، جینا اس کا نام ہے’ ، ‘امراوتی کی کتھائین’ ، ‘ہم نہ لی ہے اوتھ’ اور ‘ڈولی ارمان کی’۔ ان مقبول شوز میں ان کے اہم کردار رہے ہیں’سلم ڈاگ ملینئر’ جیسی فلموں میں کام کیا۔انوپم شیام نے ‘، ‘ڈاکو ملکہ’ ، ‘لگان’ ، ‘دل سی’ ، ‘نائیک: دی ریئل ہیرو’ اور آسکر ایوارڈ یافتہ فلم ‘سلم ڈاگ ملینئر’ میں بھی کام کیا ہے۔