ٹی 20 ورلڈ کپ کا شیڈول جاری _ ٹیم انڈیا کا پہلا میچ پاکستان سے ہوگا

حیدرآباد _   ٹی 20 ورلڈ کپ کے شیڈول کا اعلان ہوگیا جو اس سال 17 اکتوبر سے 14 نومبر تک منعقد ہوگا۔ٹیم انڈیا کا پہلا میچ پاکستان کے ساتھ ہونے والا ہے یہ میچ 24 اکتوبر کو دبئی میں ہوگا۔ آئی سی سی نے اس میگا ایونٹ کا شیڈول منگل کو جاری کیا۔ ٹورنامنٹ کا آغاز راؤنڈ 1 میں عمان اور پاپوا نیو گینیا کے درمیان گروپ بی کے میچ سے ہوگا۔ میچ 17 اکتوبر کو ہوگا۔ اسی دن اسکاٹ لینڈ اور بنگلہ دیش ایک اور میچ کھیلیں گے۔

اصل ٹورنامنٹ ، سپر 12 اسٹیج ، 23 اکتوبر سے شروع ہوگا۔ آسٹریلیا اور جنوبی افریقہ اپنا پہلا میچ ابوظہبی میں کھیلیں گے۔ انگلینڈ اور ویسٹ انڈیز ایک ہی دن دبئی میں شام کو کھیلیں گے۔ بھارت اور پاکستان کے درمیان پہلا میچ 24 اکتوبر کو گروپ 2 کے حصے کے طور پر دبئی میں کھیلا جائے گا۔ میچ بھارتی وقت کے مطابق شام 7.30 بجے شروع ہوگا۔

ٹیم انڈیا اپنا آخری میچ 31 اکتوبر کو نیوزی لینڈ ، 3 نومبر کو افغانستان ، 5 نومبر کو گروپ بی میں ٹاپ پوزیشن پر رہنے والی ٹیم اور 8 نومبر کو گروپ اے میں دوسرے نمبر پر رہنے والی ٹیم سے کھیلے گی۔ یہ تمام میچ بھارتی وقت کے مطابق شام 7.30 بجے شروع ہوں گے۔

پہلا سیمی فائنل 10 نومبر کو ابوظہبی میں ہوگا۔ اگلے دن 11 نومبر کو دوسرا سیمی دبئی میں ہوگا۔ دونوں سیمی فائنل کے لیے ایک مخصوص دن ہوگا۔ فائنل 14 نومبر کو دبئی میں ہوگا۔ اگلے دن کو ریزرو ڈے کے طور پر  رکھا گیا ہے