کووی شیلڈ ویکسین لینے والوں کے لئے اچھی خبر !

حیدرآباد _ پونے کی سیرم انسٹی ٹیوٹ کی طرف سے تیار کی جانے والی کورونا ویکسین کووی شیلڈ لینے والوں کے لئے اچھی خبر ہے ایک نئی تحقیق کے مطابق ، کووی شیلڈ ویکسین ، کورونا وائرس سے  93 فیصد تحفظ فراہم کرتی ہے۔ اس سے موت کا خطرہ بھی 98 فیصد کم ہوتا ہے۔ مرکزی وزارت صحت نے آرمڈ فورسز میڈیکل کالج (اے ایف ایم سی) کے ذریعہ ملک بھر میں 15 لاکھ ڈاکٹروں اور فرنٹ لائن ورکرز پر کئے گئے ایک مطالعے کی تفصیلات کا انکشاف کیا ہے کہ ڈیلٹا ویرینٹ کے تیزی کے دوران کووی شیلڈ کے اثرات کافی اچھے تھے ۔

نیتی آیوگ (صحت) کے ایک ممبر ، ڈاکٹر وی کے پال نے کہا کہ جن لوگوں کو کورونا وائرس سے بچانے کے لئے کووی شیلڈ کی ویکسین دی گئی تھی  انہیں کورونا کی دوسری لہر کے دوران وائرس سے 93 فیصد تحفظ ملا ۔ اس کے علاوہ ، ویکسین لینے والے 98 فیصد افراد میں موت کا خطرہ کم بتایا گیا۔ انھوں نے کہا کہ کوئی بھی ویکسین کوویڈ 19 انفیکشن کے خلاف 100 فیصد تحفظ فراہم نہیں کرتی  ، لیکن ایک حالیہ تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ ویکسین وائرس کی شدت کو کم کرنے میں اپنا کردار ادا کرسکتی ہیں۔

وی کے پال نے کہا کہ انفیکشن سے بچنے کے لئے کوئی بھی ویکسین 100 فیصد ضمانت نہیں دیتا ۔ لیکن یہ  سنگین بیماری کا باعث بنے بغیر کیا جاسکتا ہے۔ اسی وجہ سے میں آپ سے گزارش کرتا ہوں کہ آپ ویکسینوں پر اعتماد کریں اور چوکس اور انتہائی محتاط رہیں ،