ڈونالڈ ٹرمپ نے ” ٹروتھ سوشل ” کے نام سوشل میڈیا ایپ شروع کرنے کا اعلان کیا

نئی دہلی _ سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے  سوشل میڈیا ایپ شروع کرنے کا اعلان کیا ہے ۔  امریکہ میں کیپیٹل عمارت پر حملے کے بعد فیس بک اور ٹویٹر جیسے سوشل میڈیا پر ان کا بائیکاٹ کیا گیا۔ وہ تقریبا نو ماہ سے انٹرنیٹ پر سرگرم نہیں ہے۔ اس کے لیے ٹرمپ نے  ٹرمپ میڈیا اینڈ ٹیکنالوجی گروپ (TMTG) قائم کیا۔

ٹی ایم ٹی جی کمپنی نے چہارشنبہ کو ایک بیان جاری کیا۔ اس میں کہا گیا ہے کہ TMTG ایک سوشل میڈیا نیٹ ورک قائم کرے گا جسے ‘ٹروتھ سوشل’ کہا جائے گا ۔ ٹرمپ نے کہا کہ وہ کچھ مہمانوں کے لیے اگلے ماہ اپنا بیٹا ورژن لانچ کریں گے ۔ پری آرڈر کے لیے ، یہ پہلے ہی ایپل کے ایپ اسٹور پر دستیاب ہے۔ کمپنی ویڈیو آن ڈیمانڈ سروسز لانچ کرنے کا  بھی منصوبہ رکھتی ہے۔ کمپنی کی قیمت بنیادی طور پر 875 ملین ڈالر ہے۔ مستقبل میں کاروبار کے لحاظ سے اس میں مزید اضافہ متوقع ہے۔

ٹرمپ نےکہاکہ”میں نے بڑی ٹیک کمپنیوں کے خلاف ‘ٹروتھ سوشل’ اور ‘ٹی ایم ٹی جی’ قائم کیے۔ ہم ایسی دنیا میں ہیں جہاں طالبان ٹوئٹر کا بے دریغ استعمال کر رہے ہیں۔ لیکن ، اسی ٹویٹر پر ، آپ کے انتہائی پسندیدہ امریکی صدر کی آواز کو دبایا جا رہا ہے جو کسی بھی صورت میں ناقابل قبول ہے