نیشنل

چیف منسٹر ادھو ٹھاکرے کو جمعرات کے دن فلور ٹیسٹ کے ذریعہ اکثریت ثابت کرنے گورنر کی ہدایت

حیدرآباد _ 29 جون ( اردولیکس) مہاراشٹر کے چیف منسٹر  ادھو ٹھاکرے کو جمعرات کو صبح 11 بجے فلور ٹیسٹ کا سامنا کرنا پڑے گا۔ کیونکہ گورنر بی ایس کوشیاری نے ریاستی مقننہ کے سکریٹری کو فلور ٹیسٹ کرانے کے لیے ایک خط بھیجا ہے جہاں ادھو کو اپنی اکثریت ثابت کرنی ہوگی۔ خط میں کہا گیا ہے کہ کارروائی جمعرات کی شام 5 بجے تک مکمل کی جانی ہے۔

یہ بات  اس وقت سامنے آئی ہے جب مہاراشٹر کے گورنر کی طرف سے 30 جون کو فلور ٹیسٹ کے لئے بھیجا گیا ایک مبینہ خط منگل کی شام  سوشل میڈیا پر وائرل ہوا تھا۔ مہاراشٹر راج بھون نے تاہم دعویٰ کیا کہ سوشل میڈیا پر گردش کرنے والا خط جعلی ہے۔

موجودہ سیاسی منظر نامے کو پریشان کن قرار دیتے ہوئے گورنر نے لکھا کہ الیکٹرانک اور پرنٹ میڈیا میں اس بات کی وسیع کوریج ہوئی ہے کہ شیوسینا لیجسلیچر پارٹی کے 39 ایم ایل ایز نے مہا وکاس اگھاڑی حکومت سے نکلنے کی اپنی مخلصانہ خواہش اور فیصلہ کا اظہار کیا ہے۔ ”

الیکٹرانک اور پرنٹ میڈیا میں رپورٹس سمیت اپنے سامنے دستیاب تمام مواد کو بغور دیکھنے کے بعد۔ میری رائے ہے کہ چیف منسٹر کو اکثریت ثابت کرنے کے لیے فلور ٹیسٹ ضروری ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ حکومت کام جاری رکھے۔ ایوان کا اعتماد بحال رہے ۔

متعلقہ خبریں

Back to top button