دو اسٹوڈنٹس لیڈر کنہیا کمار اور جگنیش میوانی 28 ستمبر کو کانگریس میں شامل ہوں گے

نئی دہلی _ کمیونسٹ پارٹی آف انڈیا (سی پی آئی) کے نوجوان لیڈر اور سابق جے این یو طلبہ تنظیم کے لیڈر کنہیا کمار اور راشٹریہ دلت ادھیکر مونچ (آر ڈی اے ایم) کے نوجوان رکن اسمبلی جگنیش میوانی کے 28 ستمبر کو کانگریس پارٹی میں شامل ہونے کا امکان ہے۔  پہلے یہ اطلاع ملی تھی کہ 2 اکتوبر کو گاندھی جینتی کے موقع پر یی دونوں کانگریس میں شامل ہوں گے۔ تاہم ان دونوں نے 28 ستمبر کو بھگت سنگھ کی یوم پیدائش کے موقع پر کانگریس میں شامل ہونے کا فیصلہ کیا ہے

 

دلت لیڈر و رکن اسمبلی جگنیش میوانی ، جو گجرات کے وڈگاؤں اسمبلی حلقہ کی نمائندگی کر رہے ہیں ، کو کانگریس کے ریاستی یونٹ کا ورکنگ صدر مقرر کیے جانے کا امکان ہے۔  کانگریس پارٹی کو سینئر لیڈر احمد پٹیل اور نوجوان لیڈر راجیو ساتو کی موت کے بعد گجرات میں قیادت کے مسائل کا سامنا ہے۔ ایک رائے ہے کہ اگر جگنیش میوانی پارٹی میں شامل ہوتے ہیں تو وہ پارٹی میں ایک مضبوط دلت لیڈر ہوں گے۔

 

جے این یو طلبہ یونین کے سابق صدر کنہیا کمار کے کانگریس میں شامل ہونے اور بہار یونٹ کو مضبوط کرنے کی توقع ہے۔ تاہم کنہیا کمار پہلے ہی کئی بار راہول گاندھی اور پرینکا گاندھی سے اپنے سیاسی مستقبل پر مل چکے ہیں۔ بہار اسمبلی انتخابات  ابھی بہت دور ہے ، کانگریس کو امید ہے کہ کنہیا کمار ، جو نوجوانوں کی پسند ہیں اتر پردیش میں کانگریس کی انتخابی مہم چلائیں گے ۔