خاتون مجسٹریٹ اور میجر کی شادی _ شادی کے اخراجات 500 روپئے

ممبی _ شان و شوکت اور مہنگے شادیوں کے اس  دور میں ،ایک  ایسی شادی بھی منظرعام پر آئی  ہے ، جو صرف 500 روپے میں کی گئی ۔ ایسی شادی کسی غریب یا متوسط ​​طبقے کے خاندان نے نہیں کی بلکہ آرمی کے میجر اور سٹی مجسٹریٹ نے کی ہے۔ مہاراشٹر کے دھار سٹی میں تعینات سٹی مجسٹریٹ شیونگی جوشی اور میجر انکیت چتورویدی کی شادی کی سوشل میڈیا پر تعریف کی جارہی ہے۔

دھار  سٹی مجسٹریٹ شیونگی جوشی کا رشتہ دو سال قبل بھوپال میں مقیم میجر انکیت چترودی کے ساتھ طے پایا تھا۔ انیکیٹ آرمی میں میجر ہے اور اس وقت لداخ میں تعینات ہے۔ شادی کورونا کی وجہ سے دو سال کے لئے ملتوی کردی گئی تھی۔ شیونگی اور انیکٹ نے بھی خاندان کے افراد کی رضامندی سے معاشرے کو ایک پیغام دینے کا فیصلہ کیا۔ خاندان کی رضامندی کے بعد ، پیر کے روز ، دھار عدالت میں ، بغیر شور مچائے اور مہنگے انتظامات سے دور رہے ، کورٹ میاریج سادگی سے کرلی ۔ شادی میں دلہا اور دلہن کے خاندان کے افراد اور عملہ کے اراکین شریک ہوئے۔

دھار میں تعینات شیونگی جوشی نے بتایا کہ پچھلے دو سالوں سے کورونا  کا دور چل رہا ہے۔  ہم نے اس عرصے میں بہت سارے لوگوں کو کھویا ہے۔ اس وقت انفیکشن یقینی طور پر کم ہوا ہے ، لیکن ابھی تک کورونا ختم نہیں ہوا ہے۔ لوگ بھی قواعد پر عمل پیرا ہیں۔