بزنس

ننیش ٹی وی ایس کی جانب سے تین مختلف قسم کی الکٹرک اسکوٹرز متعارف

20روپے کی 3 یونٹ بجلی کی کھپت سے 100 کلومیٹر کا مائلیج

ننیش ٹی وی ایس کی جانب سے تین مختلف قسم کی الکٹرک اسکوٹرز متعارف

• مہمان خصوصی شری دیبایش مشرا، ڈی وائی۔ جی ایم، ایس بی آئی؛ٹی وی ایس کے ہاتھوں نقاب کشائی 

• الیکٹرک ٹو وہیلرس کے لیے بینک فنانس پر ادا کیا جانے والا سود انکم ٹیکس سے مستثنیٰ

• 20روپے کی 3 یونٹ بجلی کی کھپت سے 100 کلومیٹر کا مائلیج

• اسمارٹ فون کنیکٹیویٹی فیچرز برقی اسکوٹرز میں موجود

حیدرآباد، مئی ( پریس ریلیز) ننیش آٹو موٹیوز پرائیوٹ لمیٹیڈ جوکہ حیدرآباد کی پہلی پریمیم اور نئےسی آئی اصولوں کے ساتھ ٹی وی ایس ڈیلرشپ ہے اس نے آج ٹی وی ایس آئی کیوب الیکٹرک اسکوٹرز کی تازہ ترین سیریز کے اجراء کیا ہے ۔ مہمان خصوصی شری دیبایش مشرا، ڈپٹی جنرل منیجر، اسٹیٹ بینک آف انڈیا کے ہاتھوں اس عصری گاڑی کی رونمائی ہوئی ہے ۔اس موقع پر ٹی وی ایس آئی کیوب اسٹینڈرڈ ، ٹی وی ایس آئی کیوب ایس اور ٹاپ اسپسفی ٹی وی ایس آئی کیوب کی تین قسموں کی نقاب کشائی ننیش ٹی وی ایس تاڑبن جنکشن، سکندرآباد میں ہوئی ۔ مسٹر وویک جین، ڈائریکٹر ننیش آٹو موٹیوز پرائیوٹ لمیٹیڈ اس موقع پر موجود تھے۔

ٹی وی ایس موٹر کمپنی کی جانب سے نئے متعارف کیے گئے اپڈیٹ شدہ ٹی وی ایس آئی کیوب الیکٹرک سکوٹر، مذکورہ بالا تین اقسام پر مشتمل سیریز کے طور پر آتی ہیں۔آئی کیوب بیس ماڈل اور آئی کیوب اسٹانڈرایس ماڈل 100 کلومیٹر کا مائلیج دیتی ہیں اور ٹاپ اسپیکا ایس ٹی ماڈل 140 کلومیٹر کا مائلیج دیتی ہے۔ یہ الیکٹرک اسکوٹر 5 سیکنڈ سے بھی کم وقت میں 0-40 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار تک پہنچ سکتی ہیں۔ ایس ٹی قسم کی گاڑی 82 کلومیٹر فی گھنٹہ کی ٹاپ اسپیڈ حاصل کرسکتی ہے جبکہ دیگر 78 کلومیٹر فی گھنٹہ کی ٹاپ اسپیڈ حاصل کرسکتی ہیں۔ نئے الیکٹرک اسکوٹروں کی روزانہ چلنے کی قیمت تقریباً 3 روپے فی دن ہے، اوسطاً روزانہ 20 کلومیٹر کے سفر کے لیے یہ خرچ ہوتا ہے ۔ بیس ماڈل کی قیمت 1,08,556 روپے ہے (ایکس شو روم حیدرآباد، بشمول فیم سبسڈی)، جبکہ دیگر دو ماڈلز کی قیمت کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔


شری دیباش مشرا نے اس موقع پر میڈیا بات کرتے ہوئے کہا کہ یہ ملک کے سبز سفر میں سب سے بڑی پہل میں سے ایک ہے، یہاں ہم جیواشم ایندھن سے چھٹکارا حاصل کر رہے ہیں کیونکہ ہم فوسل فیول نہیں جلا رہے ہیں اور سب سے اچھا حصہ 20 روپے کا ہے۔ – آپ ٹی وی ایس آئی کیوب الیکٹرک اسکوٹر پر 100 کلومیٹر کی سواری کر سکتے ہیں، جس کی قیمت عام طور پر 1000/- روپے ہوتی ہے اگر یہ پیٹرول ہے، جو کہ لاگت کی بہت زیادہ بچت ہے۔ موسمیاتی تبدیلی، گلوبل وارمنگ کے تمام خدشات فوسل فیول جلانے کی وجہ سے ہیں، اس لیے ہمیں جلد از جلد ملک کے سبز اقدام کو اپنانا چاہیے۔ یہ گاڑی خریدنے کے لیے آپ بینک سے جو قرض لیتے ہیں اس پر انکم ٹیکس کا فائدہ بھی ہے۔ اس پر جو سود ادا کیا جاتا ہے اس پر انکم ٹیکس کی چھوٹ ہوگی، یہ ایک بار پھر الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے حکومت کا اقدام ہے۔ یہ سبز حل ہندوستان کے لیے جغرافیائی سیاسی بحران، درآمدی ایندھن پر ہمارا انحصار اور ہماری معیشت کو مضبوط کرنے کے لیے ایک طویل سفر طے کرے گا۔ یہ متعارف کرنا ایک خوش آئند سبز توانائی اور سبز اقدام ہے۔ ہمارا ملک درحقیقت درآمدی ایندھن کی قیمتوں کی وجہ سے مہنگائی کا مقابلہ کررہا ہے، الیکٹرک گاڑیاں نہ صرف مہنگائی کو کنٹرول کرنے بلکہ اسے کلینر اور گرین انرجی سسٹم تک لے جانے کا حل ہے۔ ٹی وی ایس کے نمائندوں کے مطابق، صرف 3 یونٹ 100 کلومیٹر کا مائلیج دیتی ہیں، یعنی صرف 20 روپے کے الیکٹرک یونٹ وہ حاصل کرتے ہیں جو 1000/- روپے کا پٹرول دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ جب بینک گاڑی کی مالی اعانت کرتا ہے، تو قرض کی مد میں ادا کیے جانے والے سود کو انکم ٹیکس سے مستثنیٰ قرار دیا جاتا ہے، یہ حکومت ہند کی طرف سے ایک بہت اچھا اقدام ہے۔ میں ہر ایک سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ ملک کے لیے بجلی سے چلنے والی گاڑیاں خریدیں تاکہ توانائی کے نظام کو سبز اور صاف ستھرا بنایا جا سکے۔

مسٹر روی کرن، زونل منیجر، ٹی ای ایس ٹی ایس اینڈ اے پی نے کہا ہم نے ٹی وی ایس آئی کیوب الیکٹرک اسکوٹر لانچ کیے ہیں، جس کی 100 کلومیٹر رینج پورے ہندوستان میں 85 ڈیلرز کے ذریعے ہے۔ جواب اب تک زبردست رہا ہے اور پورے ہندوستان میں ہم تعداد کے لحاظ سے بہت اچھا کام کر رہے ہیں۔ اس اپ گریڈ شدہ ورژن میں 100 کلومیٹر رینج ہے، پہلے یہ 75 کلومیٹر رینج تھی۔ ایک گاڑی کو 4.30 گھنٹے چارج کرنے کی ضرورت ہے، بجلی کی کھپت 3 یونٹ ہوگی، جس کی قیمت تقریباً 20 روپے ہوگی اور اس چارج کے ساتھ تقریباً 100 کلومیٹر سفر کرسکتے ہیں ، تقریباً 20 پیسے فی کلومیٹر کے حساب سے یہ سفر طے ہوگا ۔ صارفین کی رائے کے مطابق ہم نے رینج کو 100 کلومیٹر تک بڑھا دیا ہے اور مزید تین رنگوں کے اختیارات پیش کیے ہیں۔ اس میں سامارٹ فون جوڑنے کی سہولیات ہیں جہاں آپ اپنی گاڑی، آخری پارکنگ لوکیشن، انتباہ کے ساتھ چوری سے محفوظ، جیو فینسنگ اور متعدد دیگر کنیکٹیویٹی فیچرز کو ٹریک کرسکتے ہیں۔ اس میں انفوٹینمنٹ فیچر ہے، آپ میوزک کو آن اورآف کر سکتے ہیں، والیوم بڑھا اور کم کر سکتے ہیں۔

حیدرآباد میں ہمارے پانچ ڈیلر ہیں، آپ شو رومز پر جا کر اسے دیکھ سکتے ہیں۔ ان ماڈلز کے لیے موجودہ انتظار کی مدت 120 دن ہے۔ننیش آٹو موٹیوز پرائیوٹ لمیٹیڈ کے بارے میں:
ننیش آٹو موٹیوز پرائیوٹ لمیٹیڈ ، حیدرآباد کی پہلی پریمیم ٹی وی ایس ڈیلرشپ ہے جوٹی وی ایس کے دو پہیوں کی مکمل رینج بشمول RR310 موٹر سائیکلیں اور الیکٹرک گاڑیاں پیش کرتی ہے۔ یہ جدید ترین کسٹمر انٹرفیس اور مکمل ڈیجیٹل شو رومز سمیت فروخت کے جدید ترین سی آئی اصولوں کے ساتھ گاہکوں کے تجربے کو بڑھاتا ہے۔ ننیش گروپ حیدرآباد شہر میں 25 سال سے زائد عرصے سے آٹوموبائل فنانس کے کاروبار میں ہے، جس نے اب تک 20,000 سے زیادہ صارفین کو خدمات فراہم کی ہیں۔ کمپنی نے مارچ 2020 سے ٹی وی ایس سیلز اینڈ سروس خدمات کا آغاز کیا۔
ادارتی استفسار کے لیے 9959154371/ 9963980259 پر رابطہ کریں۔

متعلقہ خبریں

Back to top button