نیشنل

پانچ ریاستوں کے اسمبلی انتخابات سے متعلق اے بی پی، سی ووٹر کی سروے رپورٹ

حیدرآباد _ ملک کی 5 ریاستوں میں عنقریب منعقد ہونے والے انتخابات کے سلسلے میں اے بی پی نیوز چینل سی ووٹر نے سروے کیا۔ اے بی پی سی ووٹر سروے کے مطابق اترپردیش ، اتراکھنڈ ، منی پور اور گوا میں بی جے پی اقتدار میں آئے گی ۔

اے بی پی ، سی  ووٹرس سروے کے مطابق ،  پنجاب میں عام آدمی پارٹی سب سے بڑی پارٹی بننے والی ہے۔ پنجاب میں عام آدمی پارٹی 31.5 فیصد ووٹ شیئر کے ساتھ 55 نشستیں جیتے گی۔ اور  کانگریس دوسرے نمبر پر 37 سیٹوں تک محدود رہے گی۔ پنجاب میں قیاس آرائیاں ہیں کہ یہ کانگریس کے لیے ایک دھچکا ثابت ہوگا۔

اترپردیش میں بی جے پی کو 259 سے 267 سیٹیں مل سکتی ہیں سروے میں کہا گیا ہے کہ اگر بی جے پی کو چند سیٹوں کا نقصان بھی ہوتا ہے تو وہ یو پی میں دوبارہ اقتدار حاصل کرے گی۔ یوپی میں   60 سیٹوں پر شکست ملنے پر بھی بی جے پی کو اقتدار حاصل کرنے  میں کوئی رکاوٹ نہیں ہوگی۔ یہاں بی جے پی کو 259 سے 267 تک جیتنے کا امکان ہے۔ ساتھ ہی سماج وادی پارٹی 109 سے 117 سیٹیں جیتنے کے امکان ہیں ۔ بی ایس پی کو 12 سے 16 اور کانگریس کو 3 سے 7 نشستیں ملنے کا امکان ہے۔ اے بی پی-سی ووٹر سروے میں پتہ چلا ہے کہ 44 فیصد لوگ چیف منسٹر یوگی کی قیادت سے مطمئن ہیں۔

گوا میں بھی  بی جے پی دوبارہ اقتدار حاصل کرے گی۔ توقع ہے کہ بی جے پی 39.4 فیصد ووٹ لے کر اقتدار برقرار رکھے گی ، جبکہ اپوزیشن کو 22.2 فیصد جیتنے کا امکان ہے۔ کانگریس  15.4 فیصد ووٹ تک محدود رہے گی۔ بی جے پی کو 22 سے 26 اور عام آدمی پارٹی کو 4 سے 8 نشستیں ملنے کا امکان ہے۔ کانگریس   3 سے 7 نشستوں تک محدود ہوگی۔

منی پور میں بھی بی جے پی کو برتری حاصل ہوگی ۔ سروے میں کہا گیا ہے کہ بی جے پی 40.5 فیصد ووٹوں کے ساتھ اقتدار برقرار رکھے گی۔ بی جے پی کو 32 سے 36 اور کانگریس کو 18 سے 22 سیٹیں ملیں گی۔

اتراکھنڈ میں ، جس میں 70 اسمبلی نشستیں ہیں ، بی جے پی زیرقیادت اتحاد 46 نشستیں جیتنے کا امکان ہے ، جبکہ کانگریس کو 21 نشستیں جیتنے کا امکان ہے۔ تاہم سروے میں کہا گیا ہے کہ بی جے پی موجودہ سیٹوں میں سے 11  سے محروم ہو سکتی ہے۔

اے بی پی _ سی ووٹر  نے کہا کہ کانگریس کے آئندہ پنجاب اسمبلی انتخابات میں 38-46 نشستیں جیتنے کا امکان ہے ، جبکہ عام آدمی پارٹی 51-57 نشستیں جیتنے کا امکان ہے۔

متعلقہ خبریں

Back to top button