تلنگانہ

اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز نے تلنگانہ ميں ديہی انفراسٹرکچر کو مضبوط کرنے کے ليے نيا آکسيجن جنريشن پلانٹ قائم کيا اور اسکول کی تزئين و آرائش کی

مہيشورم کميونٹی ہيلته سينٹر ميں آکسيجن پلانٹ 100 بستروں تک کے ليے بنايا گيا ہے۔ تزئين و آرائش شده ضلع پريشد ہائی اسکول حيات آباد اور 15 پڑوسی ديہات کے طلباء کی مدد کرے گا۔

 

اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز نے تلنگانہ ميں ديہی انفراسٹرکچر کو مضبوط کرنے کے ليے نيا آکسيجن جنريشن پلانٹ قائم کيا اور اسکول کی تزئين و آرائش کی مہيشورم کميونٹی ہيلته سينٹر ميں آکسيجن پلانٹ 100 بستروں تک کے ليے بنايا گيا ہے۔ تزئين و آرائش شده ضلع پريشد ہائی اسکول حيات آباد اور 15 پڑوسی ديہات کے طلباء کی مدد کرے گا۔ حيدرآباد، مئی 2022 :اگرچہ اسکول سيکهنے کی بنياد ہيں ليکن بہترين سيکهنے کے نتائج کے ليے ايسا ماحول درکار ہوتا ہے جو آرام ده اور متاثر کن ہو۔ تاہم، حيات آباد کے ضلع پريشد ہائی اسکول ميں طلباء اور عملے کے ليے يہاں تک کہ بنيادی سہوليات بهی دسترس سے باہر تهيں۔ انہيں ٹوٹے ہوئے بيت الخلاء، پينے کے پانی تک رسائی کی کمی، کلاس رومز ميں پانی کا جمع ہوجانا اور اسکول کی بوسيده عمارت سے چهت او رچونے کا جهڑنا عام مسائل بن چکے تهے۔

اسکول ميں بينچ اور ميزيں نہ ہونے کی وجہ سے طلباء کو فرش پر بيٹهنے پر مجبور کيا گيا۔ کلاس رومز کے فرش کو نقصان پہنچا تها اور روشنيوں اور پنکهوں کی کمی تهی۔ کهانا پکانا اکثر غير محفوظ حالات ميں ہوتا تها۔ نئے تعليمی سال ميں، اسکول صاف اور محفوظ بيت الخلاء، کهانا پکانے کے شيڈ، اور خوشگوار، تازه پينٹ شده کلاس رومز کے ساته ايک نئے تجديد شده احاطے ميں طلباء کا استقبال کرے گا۔ مہيشورم ميں ايک نئے آکسيجن جنريٹر کے قيام کے ساته ساته اسکول کی تزئين و آرائش مکمل ہوچکی ہيں – تلنگانہ کے رنگاريڈی ضلع ميں اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز کے ذريعہ مکمل کی گ ئی ہيں ، جو ايک کميونٹی مصروفيت کا پروگرام ہے جو ان خطوں ميں مثبت اثر پيدا کرنے پر مرکوز ہے

جہاں اميزون ويب سرويس (اے ڈبليو ايس ) کام کرتا ہے۔ يہ نئے اقدامات کنسرن انڈيا فاؤنڈيشن کے تعاون سے نافذ کيے گئے ہيں، جو ايک معروف غير منافع بخش، عوامی خيراتی ٹرسٹ ہے۔رياستی وزير تعليم س بيتا اندرا ريڈی جنہوں نے آج اسکول کی سہولت کا افتتاح کيا، کميونٹی راحت کے کام کے ليےان کی خدمات کو تسليم کيا اور کہاتعليم اور صحت کی ديکه بهال کليدی ستون ہيں جو ہمہ جہت ديہی ترقی کے اہداف کی حمايت کرتے ہيں۔ پائيدار معاشره کوويڈ19 وبائی امراض کے نتيجے ميں پيدا ہونے والی بحرانی صورتحال ميں کارپوريٹس سميت معاشرے کے تمام طبقوں کو اسکول کی تعليم ميں نقصان، اور سست روی اور قابل اعتماد صحت کی ديکه بهال تک رسائی جيسے چيلنجوں سے نمٹنے کے ليے اکٹهے ہونے کی ضرورت ہے۔ ميں تلنگانہ ميں ديہی انفراسٹرکچر کی تعمير ميں مدد کے ليے اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز کا شکريہ ادا کرنا چاہوں گی۔ اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز نے 2018 ميں مہاراشٹر کے نوی ممبئی ضلع ميں اپنے اقدامات شروع کرنے کے بعد سے ہندوستان ميں طويل مدتی کميونٹی پر مرکوز پروگراموں ک و نافذ کرنے پر توجہ مرکوز کی ہے اور 2020سے تلنگانہ کے رنگاريڈی ضلع ميں اس کی خدمات کو بڑهايا ہے ۔ رنگاريڈی ضلع ميں اے ڈبليو ايس ان

کميونٹيز پروگراموں کا کليدی مقصد پائيدار ديہاتوں کو تيار کرنا ہے، جو بہتر مقامی معيشت، ضروری انفراسٹرکچر، مارکيٹ لنکيجز، کنيکٹيويٹی اور ديگر ضروری خدمات سے تعاون يافتہ ہيں۔ اس نے جو بڑی سرگرمياں شروع کی ہيں ان ميں تعليمی اور صحت کی سہوليات کے بنيادی ڈهانچے کو مضبوط بنانے اور درخت لگانے اور بورويل کے ريچارج کے ذريعے کميونٹی کی بہتری اور ماحوليات کی حمايت پر توجہ مرکوز کی گئی ہے۔ اس نے کوويڈ 19وبائی امراض کے دوران اہم مدد فراہم کرنے اور ذريعہ معاش پيدا کرنے کے ساته ساته کميونٹی ميں کاروباری بيداری اور مواقع پيدا کرنے کے ليے بهی کام کيا ہے۔

ضلع پريشد ہائی اسکول حيات آباد کی تزئين و آرائش تعليم تک رسائی کو بڑهانے پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے اے ڈبليو ايس نے ضلع رنگاريڈی کے شبد منڈل (انتظامی ڈويژن) ميں ضلع پريشد ہائی اسکول (زيڈ پی ايچ ايس)، کی تزئين و آرائش کی ہے، جو حياب آباد اور 15 پڑوسی ديہاتوں کے طلباء کو راغب کرتا ہے۔ يہ اسکول 1969 ميں حيات آباد گاؤں

ميں قائم کيا گيا تها اور يہ 323 طلباء (174 لڑکياں اور149 لڑکوں) کو 15 اساتذه کے ساته جماعت چهٹی سے دسويں تک تعليم فراہم کرتا ہے، اور تلگو اور انگريزی ذريعہ تعليم ہے۔ اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز نے طلباء کے ليے سيکهنے کا بہتر ماحول پيدا کرنے کے ليے اسکول کے حکام سے ان کی ضروريات کی نشاندہی کرنے کے ليے مشوره کيا۔ بات چيت اور تکنيکی تشخيص کی بنياد پر اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز ٹيم نے وسيع پيمانے پر سيول اور برقی کام، پلمبنگ، کارپينٹری اور پينٹنگ کا کام کيا۔ صحت بخش پانی کی فراہمی کے ليے 300 ليٹر کی گنجائش والا پانی ذخيره کرنے والا ٹينک اور ايک واٹر پيوريفائر نصب کيا گيا ہے۔ ٹيم نے فرنيچر جيسا کہ بينچ، ميز اور کرسياں بهی فراہم کيں۔ ساجی پی کے ڈيٹا سينٹر آپريشنز، ايشيا پيسيفک جاپان اور چين، اے ڈبليو ايس کے ڈائريکٹر ن ے کہاہم تعليم تک رسائی کو بہتر بنانے کے ليے اپنا کردار ادا کرنے کے قابل ہونے پر شکر گزار ہيں۔ حيات آباد اور اس کے آس پاس کے 15 ديہاتوں کے 320 سے زياده طلباء اب تزئين و آرائش شده ضلع پريشد ہائی اسکول ميں ايک صاف ستهرا، محفوظ اور زياده متحرک ماحول ميں تعليم حاصل کر سکتے ہيں اور ترقی کر سکتے ہيں، مناسب کلاس روم، تفريح اور صفائی کی سہوليات تک رسائی کے ساته تعليم يقينی ہوگی ۔ ہميں اميد ہے کہ اسکول مزيد طلباء کو راغب کرے گا اور اپنے ضلع ميں معياری تعليم کو قابل بنائے گا۔ ضلع پريشد ہائی اسکول (زيڈ پی ايچ ايس)،حيات آباد، رنگاريڈی ضلع، تلنگانہ کا احاطہ مہيشورم کميونٹی ہيلته سنٹر ميں نيا آکسيجن جنريٹر کميونٹی ميں صحت کی ديکه بهال کے بنيادی ڈهانچے کو مضبوط بنانے کے ليے اپنی توجہ کے ايک حصے کے طور پراے ڈبليو ايس نے رنگاريڈی ضلع، تلنگانہ ميں مہيشورم کميونٹی ہيلته سينٹر (سی ايچ سی ) ميں پريشر سوئنگ ايڈسورپشن (پی ايس اے ) تکنيک* پر مبنی آکسيجن جنريٹر بنانے ميں مدد کی ہے۔ سی کندکور، ياچارم، مہيورام، اور کلواکورتی منڈلوں (انتظامی ڈويژنوں) کے تقريبا 000,00,2 لوگوں کو گائنی، ً ايچ سی نيفرولوجی، پيڈياٹرکس، اور دانتوں کی خدمات سميت صحت کی ديکه بهال فراہم کرتا ہے۔ ہر روز کم از کم 150 مريض دمات حاصل کرتے ہيں جبکہ اوسطا 15 مريض نيفرولوجی کی ديکه بهال تک ً آؤٹ پيشنٹ ڈيپارٹمنٹ (او پی ڈی) کی خ رسائی حاصل کرتے ہيں۔ دواخانہ کو 130 بستروں کی سہولت کے طور پر تيار کيا جا رہا ہے تاکہ ثانوی اور ابتدائی طبی خدمات قريبی ديہاتوں تک آسانی سے قابل رسائی ہو اور علاقے ميں بڑهتی ہوئی آبادی کو پورا کيا جا سکے۔

2020 ميں کورونا وبائی مرض نے حملہ کيا تو ہم نے ايک جامع جوابی کارروائی شروع کی جس ميں صحت کی ديکه بهال کے لوازمات کے ساته موجوده سہوليات کو اپ گريڈ کرنے کے ساته ساته وبائی امراض سے لڑنے کے ليے نئے انفراسٹرکچر کی تعمير پر توجہ مرکوز کی گئی۔ ان کوششوں کے ايک حصے کے طور پر ہم نے رنگاريڈی اور نوی ممبئی اضلاع ميں دو پی ايس اے * آکسيجن پلانٹس کی تعمير شروع کی۔ ہميں خوشی ہے کہ ہم وائرس کے اثرات کے خلاف اپنا کردار ادا کرنے اور اپنی برادريوں کی مدد کرنے کے قابل ہيں۔ ان خيالات کا اظہار ساجی پی کے نے کيا۔ مہيشورم سی ايچ سی ميں آکسيجن پلانٹ فی منٹ 500 ليٹر آکسيجن پيدا کرسکتا ہے اور روزانہ 90 سے 100 بستروں کو سہارا ديتا ہے۔ ڈيزل جنريٹر پاور بيک اپ ميں تبديلی کی ٹيکنالوجی کی مدد سے، پلانٹ24×7 کی بنياد پر کام کر سکتا ہے۔

اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز پروگرام کا مقصد واضح فرق پيدا کرنا ہے، خاص طور پر ان خطوں ميں جہاں اے ڈبليو ايس اپنا عالمی انفراسٹرکچر بناتا اور چلاتا ہے۔ اے ڈبليو ايس ان کميونٹيز کے تحت اقدامات مجموعی کميونٹی کی ترقی پر مرکوز ہيں، بشمول ماحول، لوگوں اور مجموعی صحت۔ تعليمی سہوليات اورصحت کے مراکز کے بنيادی ڈهانچے کو بہتر بنانے کے علاوه اے ڈبليو ايس گرين کور اور زمينی پانی کو بہتر بنانے اور شمسی روشنی کی تنصيب ميں بهی مدد کرے گا۔ کميونٹی کے ليے انٹرپرينيورشپ کی مہارتوں کو فعال کرنا بهی مستقبل ميں ايک اہم مداخلت کے علاقے کے طور پر شناخت کيا جاتا ہے تاکہ کميونٹی کو تيزی سے بدلتے ہوئے سماجی و اقتصادی حالات کے مطابق ڈهالنے ميں مدد ملے۔

*پی ايس اے تکنيک وه ہے جب گيس کا مرکب جيسے ہوا کو دباؤ کے تحت کسی برتن س ے گزرتا ہے جس ميں زيولائٹ کا جاذب بيڈ ہوتا ہے جو آکسيجن سے زياده نائٹروجن کو اپنی طرف کهينچتا ہے۔ نائٹروجن کا ايک حصہ يا تمام حصہ بستر ميں رہے گا، اور برتن سے باہر نکلنے والی گيس برتن ميں داخل ہونے والے مرکب کی نسبت زياده آکسيجن سے بهرپور ہوگی۔ اس ٹيکنالوجی کا استعمال دواخانوں کی جگہوں پرپی ايس اے آکسيجن پلانٹ لگانے کے ليے کيا جاتا ہے جہاں سے تقسيم براه راست آئی سی يو بستروں، وينٹی ليٹرز اور آکسيجن کی فراہمی کے ساته نامزد بستروں کو دی جاتی ہے۔

ادارتی استفسار کے ليے رابطہ کريں: 9959154371 / 9963980259

 

 

متعلقہ خبریں

Back to top button